Møte for foresatte - Vg2

Skolens hovedinngang - Klikk for stort bilde L.Larsen  Nordkjosbotn videregående skole inviterer foresatte til møte onsdag 20. oktober kl. 18:00

Hovedhensikten med dette møtet er at dere foresatte skal få anledning til å ta opp fellessaker i klassen og samtale med kontaktlærer og faglærere.
God samhandling og inkludering mellom skole, elever og foresatte er viktig for å bygge gode rammer i læringsprosessen.

Vår visjon og verdier:
Nordkjosbotn videregående skole skal møte framtidens behov for kompetanse med målrettet arbeid, kunnskap, verdiorientert opplæring og et positivt elevsyn.

Program for møtet:

Kl. 18:00  Delt oppmøte:
                -Studiespesialiserende programområde møter i auditoriet.
                -Yrkesfaglige programområder møter i kantina.

Representanter fra ledelsen møter foresatte i auditorium og kantine.
                 Etter dette fordeles elevgruppene/klassene og møter på sine faste
                 klasserom.

Kl. 18:15   Kontaktlærer informerer generelt om klassen og læringsmiljøet.

Kl. 18:30   Mulighet for individuelle samtaler med kontaktlærer og faglærere

Kaffeservering fra kl.18.30.