Utdanningsvalg

Elever som lager pizza - Klikk for stort bildeElever lager pizza Nordkjosbotn vgs.

Denne uka har tiendeklassene fra Balsfjord, Lyngen og Storfjord vært på besøk hos oss.

Det er ikke alltid like lett å finne ut hvilket utdanningsprogram man skal søke på.

Elever fra ungdomsskolene i Balsfjord, Lyngen og Storfjord  har derfor vært her og prøvd ut forskjellige utdanningsprogram.

Elevene som prøvde restaurant- og matfag fikk lage pizza og andre gode retter.

Elever som lager dessert - Klikk for stort bildeElever lager dessert Nordkjosbotn vgs.

Restaurant- og matfag Vg1 har vært borte fra vårt tilbud i noen år, men nå er det foreslått at opplæringstilbudet skal være søkbart ved Nordkjosbotn videregående skole fra neste skoleår - 2022/2023.

Kokk og ferdigstekt pizza - Klikk for stort bildeBjarne Luneng Nordkjosbotn vgs.

Vår avdelingsleder og kokk, Bjarne Luneng, håper elevene synes dette kan være et interessant yrkesvalg.